fredag, september 02, 2011

September: tre år senare

 Med Meg Cabot på bokmässan 2008.

2009 hade vi världens finaste vecka i Cannes. Ett bröllop som inte gick av för hackor.

I dag har bloggen treårsjubileum. 1 546 inlägg på 1 096 dagar. Har inte ångrat en minut att jag satte igång, sjukt roligt att ha en dagbok att titta tillbaka i. I första inlägget var jag rätt tveksam, men det gick snabbt över. Om man nån gång tycker att livet är tråkigt, att ingenting händer, är det bara att scrolla neråt och upptäcka att herregud, vad det händer saker.

  2010 började håret bli längre och jag hade huvudet fullt av tankar om livet.

  
 2011: Nu har jag bott på Bondegatan i tre månader. Och håret har blivit längre.

 


6 kommentarer:

emma sa...

hurrakel spektakel! grattis bloggen!! håller med om bloggens innbyggda egenskaper f.ö.

emma sa...

INBYGGDA. jeez. . . det där skrev jag bara INNTE.

Anonym sa...

Grattis bästa bloggen! Och hoppas på minst 3 år till.
Q

Frida sa...

Hipp hurra för dig och bloggen! Och håret som är snyggt både kortare och längre. (Men alltid kort, hurra för kort hår!)

Cecilia sa...

Gölliga ni! Tack för grattis! Kan nästan lova minst tre år till. Hur skulle man kunna sluta liksom?

P. S. Frida: Vi korthåriga håller ihop, right?

Frida sa...

Klart vi håller i hop. I vått och torrt!