lördag, juni 11, 2011

Planen

I dag ska jag
* Läsa sista korr på en bok som går till tryck på måndag.
* Läsa första korr på en bok som jag ska skicka till författaren på måndag.
* Förhoppningsvis läsa andra versionen av ett manus på en bok som är planerad till nästa sommar.
* Köpa en lampa. (Rekade i går, är lovad rabatt om jag tar en som stått i butiken. Såklart jag gör, men vilken färg - röd, vit, grå, svart, blå?) *
* Köpa en spegel. Funkar ju inte att bara spegla sig i badrumsspegeln ...
* Köpa nån sorts liten liten förvaringsmöbel till badrummet. Alla prylar måste få plats.
* Sitta på balkongen och läsa den hittills rätt konstiga boken Stockholm Rosé.

Btw, klockan är 08:23 och det är redan 20 grader ...

* Tur att jag är gjord av pengar (not) nu när jag plötsligt bor i en lägis nästan helt utan möbler och lampor.

4 kommentarer:

Josefine sa...

Jag tror att jag vill ha ditt jobb. Det låter fantastiskt!

Cecilia sa...

Jo, mellan varven är det lite fantastiskt :)

emma sa...

*ser fram emot tisdag*
fin lampa!

Cecilia sa...

Hoppas postgången funkar :)