fredag, november 12, 2010

(Dag 4) Detta åt jag i dag


Enda gången i mitt liv som jag ska dokumentera min mat, och så blir det på den tradigaste matdagen på väldigt länge ... Typiskt.

Frukost: Bjudmacka utlovad på chefsmötet. Blev inget med den. En mikroskopiskt liten yoghurt istället.
Lunch: Regn ute, köpte en Gooh-pasta pomodoro i Mat på jobbet-kylen. Okej, men så himla tradigt. Fick ett pyttelitet äpple till efterrätt.

Om det inte blir nån uppryckning besparar jag er resten.

Update: Det tog sig. Några rutor Marabou Polka till godkaffet. Moscow Mule på Gondolen. Lite gott & blandat från Cajsa Warg & Chokladfabriken till kvällskvisten. Med vit Stoneleigh och limoncello. Ordningen återupprättad. Puh.

5 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det där med att inte få utlovad macka/fika är nästintill belagd med dödstraff tycker jag..

Cecilia sa...

Japp. Hela mitt kostintag kom ur balans. Frukosten är ju viktigaste målet!

Josefine sa...

Haha.. ja min mat idag var inte så mycket roligare. Korv med bröd och sen en banan. Min dag 4 kommer inte förrän om två dagar så då får jag väl dra till med en riktigt avancerad söndagsmiddag!

e sa...

meh! fredags-fail!! avskyr när maten blir kass, i RAD dessutom. se till att få en rejält kulinarisk helg nu. jeeeeses. kostcirkeln!

Cecilia sa...

Får åtminstone gå på restaurang i kväll. Det uppväger ju en del av gårdagens fail.