måndag, januari 04, 2010

Vissa dagar vill man bara spara och plocka fram när det är tråkigt. I dag var en sån

Dagens frukost: Bakverkets stora frukost med JoL. Som vanligt galet gott och väldigt trevligt.
Dagens to do: Garderobsrensning galore. Sortera, kasta, sortera lite till. Nöjd. Gjorde dessutom rent köksfläkten. Blä.
Dagens läsning: Manus. Jobb, alltså!
Dagens inköp: Tre pennor, en skrivbok till jobbet (snygga, billiga finns på Nordins papper i Söderhallarna, tips) och en rosa kalender (ja, jag kör dubbelt i år också, känns tryggt och fint).
Dagens finaste: Sarah S som på fb sa: "Dina statusrader är ju som utopiska fantasier av underbarhet. Jag lever för dina statusrader. Hehe."
Dagens komplimang: Från en dam 60+ som jag satt bredvid på Rivalcafét. "Du doftar så gott, vilken parfym använder du?" (Nej, hon försökte såklart inget.) Jag borde ha frågat var hennes glasögon kom ifrån. Sjukt snygga.
Dagens dejt: Fikade med Nina Day. Väldigt roligt!
Dagens planering: I morgon förmiddag är det avslutningsfika för gravid-Y med JoL. (Ja, på jobbet.) Sen träffar jag C och fikar lite till. Trevligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men, vad har du för parfym då? Man blir ju väldigt nyfiken :-)
//Camilla

Cecilia sa...

Chloe. Mycket god, uppenbarligen inte bara jag som tycker ...