onsdag, januari 06, 2010

Onsdagssöndag, eller nåt

Dagens aktivitet: Läsa, läsa, läsa. Först klart Little Stalker, sen Jos manus (inte hela, bara det som hänt sen senast) och sen lite Sarah Dessen. Och lyssna på massa musik. Från Chet Baker till Midlake, Decemberists, K-Ci & JoJo, och senaste blandlistan. Har legat på sängen hela dagen. Nu är sängen bytt mot soffan och massa Mad Men.
Dagens fina: "Du är en klippa." Jo, jag tackar. "Nu är du sådär snäll igen." Jo, jag tackar. Mitt nya, snälla liv har ju börjat. Verkar funka bra. Och det är ju ändå redan den 6 januari ... Just det, så gav jag ju bort en spottinbjudan också.
Dagens insikt: De jag haft mest kontakt med på fb de senaste dagarna är två trettonåriga tjejer och en människa jag aldrig träffat. Roligt, alltså, men lite mysko. (Dock känner jag ju tretton-åringarna väldigt väl.)
Dagens envy: De där frisyrerna. Alltså.

Inga kommentarer: