måndag, oktober 26, 2009

Måndagens

Dagens vill ha: Mer tid.
Dagens klädsel: Prickig klänning från Monki.
Dagens smink: Same old. Plus lite ljusblå ögonskugga.
Dagens frisyr: Luggen i ögonen.
Dagens händelse: Att jag tog mitt förnuft till fånga och gick iväg och läste manus. Så var det ju strömavbrott också.
Dagens låt: Roseanne Cash feat. Bruce Springsteen, Sea of Heartbreak. (Sjukt snygg titel.)
Dagens planer: Manusläsning. Check.
Dagens saknad: Min platta mage. Vart tog den vägen? Har inte sett den på ett tag.
Dagens dummaste: Sony Ericsson g900.
Dagens sjuka: Ingen alls faktiskt.
Dagens drog: Svart kaffes goda goda caffe latte.
Dagens roligaste: Att jag fick oväntat besök på mitt fikakontor.
Dagens favorit: Fredrik Strage.
Dagens köp: Vitaminer.
Dagens humör: Läskigt bra.
Dagens ord: Refusering.

1 kommentar:

...in the days of Rory sa...

Kul att du också har den prickiga. Ska hämta min idag, i Sickla. Vad gör man inte för kärleken.. :-)