onsdag, oktober 07, 2009

COS, here I come!

Dagens väder: Shit la mama, vilket väder det var i natt. Storm och ösregn. I morse fick jag ta 53:an till holmen, höll sen på att blåsa av Riddarholmsbron.
Dagens promenad: Men det blev en promenad på hemvägen.
Dagens bästa: Det inställda förmiddagsmötet. Räddade min dag.
Dagens jobb: Massa recept, ett post-bokmässemöte, snabbt bloggande, och på kvällskvisten blev ett manus läst.
Dagens gårdag: Tänker ganska mycket på Johan & Marianne.
Dagens framtidsplanering: I nästa liv blir det en jeans/skoaffär. Samarbetspartnern är check, affärsidén likaså.
Dagens i-landsproblem: Den långa luggen som hänger ner i ögonen och klipptiden tre veckor bort. Men jag tog saxen och klippte lite. Kan jag klippa andras luggar kan jag väl klippa min egen?
Dagens inköp: Ett oerhört gott bröd från Sofo Bread Shop.
Dagens roligaste: Köpenhamn 6-7 november med fina C. Så trevligt.
Dagens tv: Greys. Och Babel, med Klasa, som går samtidigt ... Dålig planering.

Inga kommentarer: