tisdag, februari 16, 2016

Sen sist


* Det blev vinter igen. Tolv minus i morse. Hade is i ögonfransarna när jag kom till jobbet.
* Har jag bokat snabbtur till London i april. Cirka ett dygn.
* Har jag under små glädjetjut läst ett antal sidor i en kommande roman.
* Har två vänner nedkommit med varsin ny liten människa.
* Har vi ätit en så väldigt god middag på Paradiso. Tänker på den fortfarande.


* Har jag varit förvånansvärt effektiv och samtidigt sjukt seg.
* Det poppade upp ett klipp från filmatiseringen av Den allvarsamma leken. Jösses, vad jag ser fram emot den. Hoppas så att den är fantastisk.

5 kommentarer:

Anonym sa...

London och London. När kommer ni hit dårå? /Q

Cecilia sa...

Q: Ja, du, önskar att jag kunde säga snart. Men ser mörkt ut. Flera jobbresor i mars/april, två bröllop i maj/juni. Och så lite Skåne och landet dessemellan.

About Alice sa...

Jag nedkom med en ny människa den 16... :-)

Cecilia sa...

Alice: Du var en av de två <3

About Alice sa...

<3 kul