onsdag, januari 28, 2015

Onsdagens

Dagens diagnos: Är så trött på morgnarna att det är en kamp att gå upp. Dock är jag pigg när jag väl masat mig ur den varma sängen.
Dagens väder: Dötrist.
Dagens to do: Göra klart ett korrektur, ett kort möte, korra katalog för femtielfte gången, ett halvlångt möte, lunch (matlåda innehållande bulgur och trebönsmasala från Mera vego), kollektivtrafik till Lidingö för ett längre möte.
Dagens lilla känsla av stress: Om bara några veckor ska vi flytta en trappa ner på kontoret. Måste rensa. Dock: Ej rensa istället för att göra sånt jag måste.
Dagens kändis: Han som spelade huvudrollen i den ganska tråkiga tv-serien Viva hate stod framför mig i kön på Ica. Han vinner priset för söligast nånsin i kategorin lägga upp varorna på bandet.
Dagens lite sen på bollen: Amason spelade visst på Södran i går.
Dagens titta på: Girls och Togetherness.
Dagens lilla känsla av stress 2: Att veckorna går så snabbt. Ska det vara såhär? (Döpte först inlägget till Tisdagens. Säger allt.)
Dagens saker som inte är lika: Min andra hälft äter ostron på lokal. Det gör inte jag.
Dagens Audrey: 

Inga kommentarer: