måndag, november 25, 2013

Planen

 
Den här veckan ska delvis ägnas åt att komma ikapp. Är lika med försöka läsa några av alla (jättemånga) de manus som trillat in efter mässan i Frankfurt. Då börjar man med att boka tid med sig själv i kalendern, så ingen annan kan boka in en på saker (möten). Än så länge ser det ljust ut, men vad vet man.

Ikväll är det Augustprisutdelning på Konserthuset. Alltid festligt. Alltid nervöst. Vore ju så härligt med ett pris. (Och jag tror vet vad jag ska ha på mig.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till ikväll! Hoppas det blir en festlig kväll hur det än går. Och ses snart, roligt! /Q

cina sa...

Heja dig som också har en riktig kalender!

Cecilia sa...

Q: Det blev en mycket festlig kväll!
C: Mm. Det är inte helt okomplicerat att ha både en digital och en pappers, men jag försöker så gott jag kan.