fredag, september 20, 2013

Hoppsan Kerstin

Det är visst redan fredag. Hinner inte riktigt med. Veckorna går så otäckt snabbt. Om en vecka har jag varit på bokmässan i nästan en och en halv dag. Jeez. Var på UD i går kväll med Cia. Det var väldigt trevligt. Och spontant. Spontant är bland det bästa som finns.
I helgen ska jag göra snudd på ingenting, eller kanske snarare: Ta det ganska lugnt, bara göra roliga saker, försöka att inte jobba. Rensa ut lite i köket kanske, om jag ids. Kanske fortsätta kolla Orange Is the New Black. Kanske läsa klart tegelstenen Norén. Och på vägen hem ska jag gå till Kallpressen på Svartensgatan och köpa en skitstark ingefärajuice jag hört talas om. Bra för immunförsvaret. Och så älskar jag ju ingefära.


5 kommentarer:

Anonym sa...

ÄLSKAR uttrycket "Hoppsan Kerstin". Använder det så ofta jag kan. /Q

Anonym sa...

Och ska försöka komma ihåg att ta med Ginger snaps åt dig när jag kommer hem nästa gång. MYCKET ingefäriga kakor. /Q

Cecilia sa...

Oh, älskar dem!

Anonym sa...

Ok! Leverans i slutet av november. /Q

Cecilia sa...

Thanks!!