lördag, september 28, 2013

Bokmässan: Bilderna

Onsdag: Mot Göteborg.

Middag med Marie på Spisa. Mycket bra och god start på mässan.

Torsdag: Obligatoriska mässbilden.

Ingelin Angerborn & Rebecka Åhlund signerar efter vårt seminarium.

Olas stora kamera. Han hade jazzat iväg för att säga hej till nån och lämnade den i min vård.

Montersamtal med Petrus Dahlin. (Vars sambo jag köpte min lägis av btw.)

Rabéns mingel var väldigt trevligt, precis som vanligt. Fina gäster också, bland andra Lennart Hellsing & Georg Riedel. Kollega Kalle i mitten. Han var sjukt nöjd med bilden.

Emilia, Patrik & Hanna.

Bästa tygkassen.

Fredag morgon. Har väl varit piggare.

Förbereder seminariet om barnlitteraturkritik.

Så släpptes allmänheten in och det såg ut såhär.

Legenden Lennart. Mässans äldsta författare, tror jag. Drygt 94.

Fredagskväll på Börsen. Snygga kollegor från marknads- och pr-avdelningen.

I VIP-loungen i förmiddags: Caitlin Moran.

Kalle kollar till livesändningen från monterscenen mitt i lunchen (Mannerströms dillkött).

Lika kul som vanligt. Lika skönt som vanligt att det är över.

1 kommentar:

Peace in mind sa...

Bilderna. Helsing. Say no more.

Blir sugen, samtidigt som tempot avskräcker lite för en slacker som jag!