onsdag, april 03, 2013

Onsdagens

 
Dagens diagnos: Lite låg, lite glad.
Dagens väder: Fint. Men satans kallt på morgonen.
Dagens to do: Säljkonferens i drygt fem timmar.
Dagens tomma huvud: Mitt. Efter konferensen.
Dagens irritation: Eurocard. Som skickat nya kortet till gamla adressen. Där jag inte bott på nästan två år.
Dagens mina nerver: Minsta Bakboken kom från tryck i dag. Och jag fick plötsligt för mig att ean-koden saknades på baksidan. Eftersom jag skickat vidare mina tre ex fick jag jaga rätt på en bok. Några svettiga minuter innan jag konstaterade: Ean-koden satt där den skulle. (Om det verkar konstigt: Ibland glömmer man, då blir det både dyrt och jobbigt och försenat.) Och den är såklart hur fin som helst. Full av goda saker att baka.
Dagens frukt: Päron som såg ut som ett äpple. Jättestort. Krispigt. Orkade ej äta upp.


Dagens goda idé: Längre promenad än vanligt på hemvägen.
Dagens dåliga utdelning: Tre secondhandaffärer. Noll klänningar.

Inga kommentarer: