fredag, mars 09, 2012

Det är roligt nästan jämt


Dagens diagnos: Lite febrig, hostig, snuvig, vissen, sur. DayNurse hjälper även i dag.
Dagens to do: Soffhäng. Två manus lästa.
Dagens mat: Bästa kapet - jordgubbar för en tia. Och minsann, de smakar jordgubbe.


Dagens hus: Mellan varven poppar det upp hus som inte riktigt är som andra. Här är ett. I Knivsta.
Dagens miss: Missade trevligheter på jobbet. Och trevligheter med Cia.
Dagens musik: Mister Åström är tillbaka. Och spelar tydligen på Debaser i kväll. Blir ju ingenting av det för min del.

2 kommentarer:

emma sa...

haha HUSET!!?!? hade jag bott där hade jag skakat på huvet och chockskrattat hela dagarna, åt att jag bodde sådär. . .

Cecilia sa...

Det är helt tossigt, faktiskt. Jag är mest nyfiken på vart de ska flytta nu. Om de ska inreda likadant eller köra helt annan stil - nu kör vi svenskt 50-tal ...