tisdag, september 13, 2011

These days*



Har kommit en bit på väg i seminarie/prat-planerandet, känner mig hyfsat på banan, så no more tjat om detta. Var på besök hos våra nya grannar, Barnens Bokklubb, i Palatset i dag. Det där huset är så himla coolt, blir toppen när det är klart (öppnar 1 oktober). Ska snabbträffa Pia på UD nu, sen lite läsning. Var väldigt sugen på att kasta mig på tåget för att haka på fika hos Fraidi, men hiade mig, hinner inte riktigt nu, men snart blir det utflykt till Uppsala!

Så är jag så glad för mina kollegor i dag, som hjälpt mig med frågor till monterpraten. Och för författarna som kommit med smart input och kloka synpunkter. Kommer ju bli en grym mässa i år igen!

* Skitbra låt med Ane Brun btw.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hinner vi ses nästa helg något?

Cecilia sa...

Japp. Har luftigt schema på lördag. Fb-ar dig!