lördag, september 24, 2011

Börsen --> Park

Fredagskvällen tillbringades först på Börsen. Dit går man för att man ska få ta bokmässebossen plus borgmästaren i hand och för att mingla med sina kollegor. Jag var helt fokuserad på att inte niga. Lyckades rätt bra. Sen åkte vi till Park - det svettigaste, trängsta, knasigaste ställe som finns under mässan. Men vi hade sjukt kul. Fick prata med min bästa radioröst - Ingvar Storm. Han var precis sådär bra som jag föreställde mig när jag lyssnade på Metropol på fredagskvällarna. Lärde också känna en ny kollega, han var mycket festligare än jag trott.

Bästa spaningen: Kvinnor som kommer fram till Ranelid har alltid väldigt stora halsband.

Btw, läskig grej jag glömt sen förra året: Alla som taggar sina tweets med #bokmassan displayas på stor duk i entrén.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh. Tur att jag taggade fel då. Jag använde prickar.