fredag, juni 03, 2011

Det artar sig

Frukost på en mycket solig balkong.

Sommarhuset-läsning i en fin rosa solstol.

Väldigt sen lunchmacka på Louie Louie (fatta att jag har ett sjukt bra fik i mitt hus, så himla härligt!) med sällskap av Interview med min älsklings-Michelle.

Och finast av allt, bokhyllan på plats. Helt tack vare Linda och Vera som borrade och fixade. Jag skruvade. (No worries, ni som tycker jag har lite böcker, finns fler på annat ställe ...)

Allting är nu uppackat och ett styck lampa är också införskaffad, men sätts upp i morgon, nu orkar jag bara sitta på balkongen.

7 kommentarer:

emma sa...

det är ju det här som är det roligate! boandet, fixandet, placerandet, möblerandet, bestämmandet! grattis igen på riktigt s.a.s. :)

du, det där lilla askfatet, intill tidningen. FINT++! mina föräldrar har ett sån XXL, men det vill alla barn ta över = INGEN får det. ):
ok, ingen röker av oss, men ändå..!

emma sa...

intill maten, bild 1, stod det visst. . .

Lisa sa...

Två viktiga grejer:
1. Jag har likadana solstolar som du.
2. ALLTING UPPACKAT?!?! Du flyttade ju för fem minuter sedan. Har du inga grejer eller är du snabba blixten?

Josefine sa...

var köpte du bokhyllan? perfekt ju!

Cecilia sa...

Emma: Askfatet är ärvt, av mina föräldrar :) De tyckte jag kunde ha det istället. Och ja, roligaste fasen nu - vilken lampa ska jag ha, soffa, matta?
Lisa: Snabba blixten utan massor av saker. Försökte sålla, gick halvbra. Sjukt mkt kläder och annat som måste sorteras. Sen. Solstolen är perfekt, snygg och bekväm!
Josefine: Konsolhylla från Elfa ...

Josefine sa...

det ÄR det? gud så grymt, precis vad jag letat efter. böckerna ska synas men inte hyllan typ. tack!

Cecilia sa...

Yes! Finns olika långa hyllplan, olika bredd, och inte vidare dyrt. Den där varianten kostade typ 2200.