måndag, februari 21, 2011

London pics

Fredag: Frukost på 202 i Notting Hill.

Lunch på Wagamama i Westfield.

Don Draper bor eventuellt på 54 Poland Street.

Middag på Tayyabs. Efter två timmar i kö.

Lördag: Tate Modern. Lite duggregn.

Snyggt.

St Pauls.

Bokspaning på Foyle's, Charing Cross Street.

Öl på Princess Louise. Snyggaste puben ever.

Söndag: Spitalfields, Brick Lane, Columbia Road.

Brick Lane.


Bagels everywhere.

Och så mycket fina blommor på Columbia Road att man nästan dog.


På väg till Heathrow. Perrongen i Ealing Broadway var oroväckande ödslig. Men det kom ett tåg till slut.

4 kommentarer:

emma sa...

vilka fina bilder och fin frippa! as usual. :)
haha, don draper, gu va spännande du skulle ringt på. har du sett dons tips på hur man får damerna på fall? eller: SERGIOOOO? (om du har sett dom vet du vad jag menar, annars ska jag förklara) :D

Cecilia sa...

Thanks! Ångrar lite nu att jag inte ringde på hos DD. Tänk om ... Då hade jag nog stannat kvar. Sugen på att se om MM igen. Alla säsongerna.

Josefine sa...

Åh herre gud vad jag blir avundsjuk. Jag är så jäkla sugen på att åka till London. Det är flera år sen jag var där (orkar inte ens räkna hur många).

Och ja frisyren! Skitsnygg.

Cecilia sa...

Ja! Åk dit! Billigt pund nu. Kostar nästan inget att äta och dricka öl. Nästan allt man behöver ju.

Och tack för frisyrpepp. Just nu: In the middle of kort/långt/på utväxt. Gillar, men mycket liksom. (Van vid mkt kort mkt länge.)