fredag, juni 11, 2010

NY dag 5

Gårdagens Borders-köp. Två böcker av två för mig okända författare, två magasin.

I dag lite mer Macys (man kan ju aldrig fylla på underklädesförrådet tillräckligt. Gillar mest min smartness: gå dit dag 1, köp ett par olika modeller, testa, om du gillar nån extra mycket, köp ett par till.), och lite mer SoHo.

Pizzaslice och Budweiser på Prince Street. Gött.

Och en kökshandduksrutig klänning från allra finaste APC, där jag skulle kunna shoppa ihjäl mig. Sen blev det ännu ett par GAP-jeans, i mörkare nyans. Måste ju gilla ett ställe där man kan få perfekta benlängden trots att man inte är en flaggstång.

2 kommentarer:

emma sa...

åh, APC! står väl för AS PERFEKT CHÉTASNYGGT!... ? ;) man blir nyfiken.
gutt! vad bra ni verkar ha't! hurra!! :)

Cecilia sa...

Exakt As Perfekt Chetasnyggt. Har känt mig så i dag, iklädd rutiga klänningen. Perfekt en fuktig, varm dag som denna. Ja! Väldigt bra! Dock börjar vi bli lite möra i kropparna efter idogt promenerande, så i dag har vi tagit det lite coolare. Nu se om väskorna går att få igen, i morgon eftermiddag åker vi hem.