torsdag, april 08, 2010

Vår!

Dagens diagnos: Okej. Fast galet trött av den där allergin.
Dagens väder: Okej.
Dagens promenad: Kvarnen till holmen. Hela vägen. Skönt. Var på väldigt gott humör efteråt.
Dagens jobb: Inte ett enda möte bokat. Satte mig vid skrivbordet 07:30, reste mig en enda gång innan det var dags för lunch 11:45. Hör inte till vanligheterna. Manus på längden och tvären. Och jag skulle behöva dela mig själv i två för att hinna just nu.
Dagens gullo: Ines, två månader. Som Ylva kom och visade upp i dag. Ett bedårande litet flickebarn. På allvar.
Dagens äntligen: Kom i väg och fixade till klockan. Tog på, fick sen inte av den, för då hade låset hakat upp sig. Grr. Tillbaka till urmakaren.
Dagens läsning: Tidigt i säng, måste läsa klart Presidentens hustru. Så himla bra. Var väldigt längesen jag läste nåt jag längtade efter.

Inga kommentarer: