fredag, februari 12, 2010

The week from you know where

Onsdag: Jobba, jobba. En katastrof höll på att inträffa, men den avvärjdes i sista sekund (hoppas jag). Sen träffade jag Nina D på Malmen. Så trevligt. Vi hann avverka två barer.
Torsdag: Nytt datasystem-kurs hela dagen. Sen info + mingel på Kulturrådet. Very nice. Men fasen vad Filmhuset kändes långt hemifrån i snålblåsten vid niotiden. Tack till P, som underhöll mig på vägen.
I dag: Mer kurs. Finlunch (som blev förvånansvärt lång), god! En eftermiddag som hämtad från en dålig film. Tack och lov för mina fina som jag kan ringa när som helst. Blev lite bättre när jag sprang på Sammi på Ica, long time no see. Han pratade bara om sin förkylning. Sen blev det snabbt lite sämre när jag stod i iskyla och nysnö i 25 minuter och väntade på 53:an. Tulpanerna frös till is. Äntligen hemma gjorde jag hallontårta, och åt två knäckemackor och drack lite vin (glömde liksom middagsmaten när jag handlade).

Inga kommentarer: