söndag, juli 20, 2008

Matkoma, anyone?

Vi har haft übertrevligt besök hela helgen. Regnet höll sig borta, vi har suttit i solen och läst, druckit rosé - och ätit. Herregud, vad jag är mätt - igen! Fredag: helgrillad rostbiff, ost till efterrätt, kladdkaka till en andra efterrätt. Till det massor av vin förstås. Lördag: supergoda sticky ribs (från en av Leilas kokböcker, kan verkligen rekommenderas!) i mängder, pyttelite ost(magarna var mer än fulla), och såklart massa vin. Inte konstigt man är mätt och stinn. Nu blir det asketiskt leverne ett par dagar, sen åker vi till Skåne och där vet man ju hur det blir. Mat, mat och mera mat. Men herregud, jag klagar inte. Jag gillar ju att äta. Kan tilläggas att Norén nu är avklarad, och för att rensa sinnena turboläste jag Denise Rubergs Åse i helgen (provided by Sara). Underhållning från första till sista sidan. Nu ska jag lyssna på Marit Bergman feat. Titiyos 300 Slow Days In a Row - så bra!

Inga kommentarer: