fredag, mars 20, 2015

Fredagens

Dagens diagnos: Lite förkyld + ganska allergisk.
Dagens väder: Vårvädret försvann, sen kom snön.
Dagens outfit: Kjol + överdel som jag inte haft på flera år. Fynd i egna garderoben = mycket bra sak.
Dagens frukost: Med min andra hälft på Fabrique.
Dagens to do: Tänkte jobba hemma, men var på jobbet. Och jag fick så mycket gjort pga helt lugnt och tyst eftersom många jobbade hemma ... Så min nya strategi: Vara där när alla andra jobbar hemma, jobba hemma när alla andra är där.
Dagens samtalsämne: Alla pratade om, och fotade, solförmörkelsen.
Dagens lilla panik: Att det bara är fem små jobbdagar kvar innan det är dags för bokmässa och påsk. Hjälp.
Dagens lilla panik 2: En stunds klädpanik när en mig närstående person sa: "Jag har nog hittat klänningen till bröllopet nu."
Dagens klyscha: Man upphör aldrig att förvånas.
Dagens låt: Svindel och vind. Jonathan Johansson. Sjukt bra, hela skivan.
Dagens påse: Full med böcker. Måste jobbläsa i helgen men var tvungen att börja smygläsa en ur nya högen.

Inga kommentarer: