tisdag, januari 21, 2014

21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen

Min vardag tillbringas till stora delar på jobbet, och där händer det allt som oftast rätt härliga saker. Till exempel:
* När det kommer grymma omslagsskisser.
* När det kommer rykande färska böcker från tryck.
* När det dimper ner manus man längtat lite efter.

(Lyckas uppenbarligen aldrig hålla mig till en grej ...)

UPDATE: Tio minuter senare kommer ett mejl med de första kapitlen av vad jag innerligt hoppas ska bli en bok nästa år. Stay tuned.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Om det var min vardag skulle jag också jubla. Grattis!

cina sa...

Är det verkligen sant? Vråla? High five?

Cecilia sa...

PiM: Tack :)
Cina: Jag vrålar inombords. Har haft flera anledningar i dag. I och för sig även fått anledning att morra lite tyst för mig själv.