tisdag, maj 28, 2013

Tisdag forts.

Infomöte (angående den där eventuella försäljningen av KF Media som alla medier gick fullständigt bananas på igår), träff med illustratör, prat med lillebror, godkännande av omslag, sen gick luften ur mig typ. På vägen hem åt jag en banan (väldigt förbjudet enligt min före detta kollega, men det skiter jag i), skickade ett födelsedagspaket till pappan och lyssnade på Värvet med Katrin Zytomierska. Gillade inte henne innan, gillar henne ännu mindre nu.

Dagens Audrey. Längesen senast. Härifrån.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Varför är banan förbjudet? Visste inte det...fö undrar jag om det är många som gillar Zytomierska, önskar på något sätt att hon inte bara var en stor provokation.

Cecilia sa...

Enligt kollegan är skalfrukt inget man äter offentligt. Fråga mig inte varför. Angående Zytomierska tror jag det är mänga som gillar, hennes kokbok sålde som tusan. Jag blir mest arg eftersom jag inte gillar hennes arroganta attityd.

Anonym sa...

Ha ha, får man inte äta skalfrukt offentligt?

Katrin Z och hela LCHF-svängen tillhör två saker jag undviker som pesten.

Sofia