fredag, maj 24, 2013

Riddarholmen 12:45


Alltså vad är det med den här dagen? Det känns inte som fredag (mer som onsdag), jag har jättemycket att göra som jag inte gör (fy), jag har en blå klänning (ja, en färg), min frisyr som varit rätt ful senaste dagarna är rätt snygg, vi ska gå skyddsrond snart (har inte hänt på mina sju år som chef), jag har bara druckit en kopp te (brukar såhär dags vara uppe i minst tre), jag svarade när okänt nummer ringde (händer cirka aldrig). Nästan så man skulle köpa sig en trisslott.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Haha, det är underbart! Jag är också glad idag, utan anledning.

Vi omfamnar den här dagen... :))

Cecilia sa...

Låt oss! Känns skönt när allt liksom är på plats. Även om jag samtidigt kan få fjärilar i magen över att det nog ändå ska hända nåt dåligt eftersom det är så bra. Så dumt, och jag försöker verkligen att INTE tänka så. Ska skita i det nu och fokusera på att jag snart får bubbel :)

www.imitthuvud.hemsida24.se sa...

Bara att tacka och ta emot när man får såna dagar!! Det är man värld, mellan varven!