fredag, april 13, 2012

2002*

Dagens diagnos: Allergisk. Öm i ryggen efter gårdagens kiropraktorbesök. Till och med blåmärken fick jag.
Dagens väder: Med risk för att låta som nån som inte har nåt annat att tänka på: FAN, vad jag är trött på det här grå. Ska lite sol vara för mycket begärt?
Dagens jobb: Kort på jobbet, sen hemmajobb i soffan.
Dagens lunch: På stället jag nästan gillar mest (Babylon).
Dagens vad håller hon på med: Letade i en halvtimme efter min fickkniv. Rensade ut en bunt tidningar. Rensade bland massa tomma smyckesaskar. Hittade några små grejer jag letade efter för nån månad sen. Greps av våldsam lust att storrensa i garderoben. Ska jag inte göra.
Dagens tänk inte på det: Att det är jättelångt till nästa fredag.
Dagens tänk på det: Vad sjutton ska jag ha på mig på 70-årsfesten i maj? Måste börja kolla. Måste. Kan tänka mig nåt sånt här.


* Om man vill göra det lätt för sig kan man ju döpa alla inlägg till ett nummer istället ...

Inga kommentarer: