tisdag, november 29, 2011

En dag som den här

Dagens diagnos: Såg ju fasen ut som ett lik i morse. Men var rätt pigg ändå. Fick lilla brytet när chefen frågade hur det är.
Dagens jobb: Några möten. Tänkte sen gå tidigt för att läsa manus hemma. Just då dök morgondagens eftermiddagsmöte upp.
Dagens fina: Recensionen av Jag är jag. Av geniet Emma AdBåge!
Dagens lunch: Med förläggarna. På Siam.
Dagens övervägande: Ska jag ge mig i kast med Bron? Alla (utom juristen på jobbet) säger att den är sjukt bra. Jag är skeptisk.
Dagens läsning: Läste den där artikeln om Keplers i DN Söndag. Herregud, läskigt räcker inte.
Dagens citat: "Tisdagar är gjorda av virkat bajs." Lina är rolig, hon. (Även om hon slutat blogga, det gillar jag inte.)
Dagens färg: Racing Green.



6 kommentarer:

Åsa sa...

Bron är bra.Och tisdagar ÄR värsta dagen på hela veckan och nu är den (nästan) slut:)

Hon som gick sa...

Klart du ska se Bron. Mycket, mycket bra serie. Gillar Saga bäst och hennes annorlunda sätt.

Cecilia sa...

Kollade första avsnittet igår, och ja, jag tänker fortsätta. Även om jag inte är hundra övertygad.

Maria M sa...

Jag var också väldigt, väldigt skeptisk till Bron för jag tycker inte att skådespelarna är bra, med vissa undantag. Dock har jag nu sett tre avsnitt och kan väl säga att det blir bättre..... Jag är inte helt övertygad, men tror ändå på det.

emma sa...

HAHAHA! VIRKAT BAJS!
Amen TYP.
Min snubbe säger också att Bron ska ses. OM jag råkar byta kanal till en repris av Bron som han inte sett säger han: OOOOLALALALALALALALALALALALA BYTBYTBYTBYT.
?? SÅ bra verkar den va. Själv följer jag inget. Skittrist. Är avis.

"Geni" - right back atcha!

Cecilia sa...

Har nu bestämt att Bron får en chans. Typ tre avsnitt. Dock vet jag ej när tittningen ska ske. Innan 23 december i alla fall.

E: Visst var det bra! Och geniet är du, jag bara en förmedlare, typ. Med snyggt nagellack :)
Svårt det där med att följa serier, dock lite lättare nuförtin med play.