fredag, april 22, 2011

När Harry mötte Voldemort del 5

Det blev lite mer tv. Först Livräddarna på play. (Älskar den serien. I dag extra dramatiskt.) Sen Harry Potter och Den flammande bägaren. Den bästa HP-filmen, minns fortfarande Bindefeld-premiären i Kista. Jag höll andan hela tiden de var under vattnet, till slut sa min kollega: "Andas, Cecilia." Clemence Poesy och Robert Pattinson var snygga redan då. Fast det var nog ingen som fattade hur det skulle gå sen. Inte jag heller.

Och det här att jag plötsligt fick lust att läsa om hela Harryserien tänker jag bara ignorera. Är jag inte klok eller? Måste ju ha läst varenda del minst tio gånger. Räcker väl för ett liv?

2 kommentarer:

Sofia sa...

Var kommer Gossip Girl in i bilden? :)
Är Ed Westwick med i HP?

Cecilia sa...

Nope. Clemence Poesy är med i GG.