onsdag, augusti 06, 2008

Hmm ...

Idag är en sån där dag då jag bara verkar göra saker jag inte borde (igen).

Gör: läser massa bloggar
Borde: läsa de R&S-böcker jag ska presentera för BTJ om två veckor

Gör: lyssnar på sådär bra musik
Borde: lyssna på bättre musik

Gör: funderar på när Greys egentligen börjar för säsongen.
Borde: fråga Cia om hon har hela nästa säsong på dvd

Gör: tänker att jag borde fixa den där katalogdispositionen
Borde: bara göra den, tar typ en kvart

Gör: stirrar på mappen med fakturan som har förfallit
Borde: ha fixat till den redan i måndags

Gör: funderar på ute-lunch
Borde: äta den goda matlådan jag har med mig

Well, kanske blir det bättre efter lunchen (som nog kanske eventuellt äts ute). Då ska jag i alla fall lyssna på Sissela Benns sommarprogram. Hon är fantastisk.

Inga kommentarer: