måndag, januari 16, 2017

Vissa dagar

Var på jobbet sju, hade första mötet halv åtta, blev intervjuad (och filmad, helt blek och nästan utan röst) om Pippis betydelse av några gymnasister halv nio, hade ett annat möte nio, ett halv elva. Bjöds på matlådelunch (linscurry från MeraVego) av min snälla man. Sen försökte jag mig på vanliga saker som till exempel att skriva ut avtal, det gick rätt dåligt, men lyckades få iväg ett viktigt mejl till landet tvärs över Nordsjön. Kvart i fyra gick jag hem. Sen dess har jag fått högt blodtryck pga folks idioti och skickat jättemånga taxbilder till min man. I detta nu kollar jag på Idrottsgalan (älskar galor oavsett ämne) och nyss smorde jag in mitt superfnasiga ansikte med kokosolja, så jag luktar som om jag badat i Bounty.

I morgon bitti har vi viktigt möte med bokmässan, och jag är fortfarande förkyld. Slut på meddelandet.

Två rätt av två möjliga: Julie Andrews plus tax.

Inga kommentarer: