lördag, mars 23, 2013

Planen

 

* Komma på vad jag ska packa ner - hur många ombyten, vilka skor, hur många koftor?
* Läsa klart Filter. Ovanligt mycket att läsa den här gången. Har inte varit helt såld på de senaste numren.
* Gå ut. (För att shoppa några linnen. Och för att få lite luft.)
* Läsa ett manus. (Lät så bra när jag sa i går: "Jag har läst till efter påsk." Och insåg nu att det = läsa i dag.)
* Stå emot iPad Mini-suget. (Nej, jag behöver verkligen inte en sån, det räcker med en. Väl.)
* Se ett Girls-avsnitt.

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Packa är jobbigt. Kombinationer, skönt, fint, bekvämt. Så mycket att tänka på :o

Cecilia sa...

Jo. Mässa på dagarna, middagar på kvällarna = många ombyten. Gillar bättre att packa lite. Blir dock aldrig så när det är bokmässa.

Kaospatrullen sa...

Det var så otroligt högt och lågt i senaste numret. Riktigt ambitiöst Papua Guinea-rep och sedan det där damernas detektivbyrå som kändes lite studenttidning? Som bäst.

Cecilia sa...

Jo, det slutade ju dessutom just när det blev intressant. Senaste numren har jag knappt läst, men den här gången läste jag nästan allt.