tisdag, januari 29, 2013

Cirka noll knop

 
Dagens diagnos: Helt okej. Fick sova till kvart i åtta.
Dagens väder: Alltså, massa snö har försvunnit. The joy! (Ja, ja, inte ropa hej, etc, men jag är glad så länge det inte kommer mer snö.)
Dagens to do: Jättemycket viktigt. Vad jag gjorde? Inte mycket alls.
Dagens to do 2: Hämta pass. Gick ju bra. Även om jag kunde varit utan den stirriga blicken. Fast själva passet är ju helt hitech med olika bilder och grejer.
Dagens diskussion: Emma och jag försökte komma fram till varför tisdagar alltid är värst. Gick sådär. Frågan kvarstår.
Dagens yes: Bokade dejt till i morgon kväll. Så himla spontant.
Dagens surprise: En av våra nya författare twittrade hurrarop över sitt svenska omslag. Boken kommer i juni och är väldigt väldigt bra.

1 kommentar:

Maja-Stina sa...

Den där tisdagsdiskussionen hade jag gärna lyssnat på. Funderat på detsamma i flera år nu. Varför tisdag? Som en varannan-dag-princip.