söndag, december 02, 2012

Hugh Grant, anyone?




Firar första advent genom att se om Love Actually. För jag vet inte vilken gång i ordningen. Den är kanske inte så himla bra egentligen, men ändå, det finns några fina historier där. Och en hel radda skådisar man kan gilla. (Då tänker jag inte jättemycket på Hugh Grant, även om jag tycker han är helt ok i den här filmen, särskilt när han ensamdansar i premiärministerbostaden. Kanske mer tänker på Colin Firth och han den där från Livet kan börja som nuförtiden är polis i Walking Dead.)

3 kommentarer:

Katarina sa...

Och Liam Neeson.

Och den lilla pojken: "Worse than the totally agony of being in love?"

Och Alan Rickman.

Och alla de kvinnliga skådespelarna.

Jag tror ta mig tusan att nästan alla i den där filmen har någon träffsäker scen.

Fasiken. Nu måste jag slita fram Love Actually och titta på den igen.

Cecilia sa...

Helt klart värd en omtittning om året!

Hon som gick sa...

Det är en jultradition att se den. Gillar den verkligen.