torsdag, augusti 30, 2012

Torsdagens


Dagens diagnos: Helt okej.
Dagens väder: Nästan sommarvarmt. Snyggt disigt.
Dagens kläder: Denimklänning Monki, strumpbyxa Åhléns, tollor Hasbeens, några armband från Afro art.
Dagens jobb: Några små möten, några kalkyler, en kostnadsställebudget, massa mejl. Fast det känns som jag mest sprungit mellan skrivarrummet och mitt eget rum. För att skriva ut nuförtin måste man logga in på skrivaren med sitt passerkort. Sjukt svårt att komma ihåg att ta med sig kortet till skrivaren.
Dagens inköp: Nya skor.
Dagens sammanträffande: Skrev på todolistan att jag skulle boka möte med en författare som jag inte träffat på flera år. Hann inte mejla henne. Gick hem. Fem meter utanför min port (på en releasefest på Louie) står hon. Festligt.
Dagens läsning: LOVE. Med lady Mary på omslaget.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där, just upptäckt din blogg på Yahoo, och fann att det är riktigt häftigt. Jag ska se upp för Bryssel. Jag uppskattar om du håller skriva om detta ämne i framtiden. Massor av människor kommer att gynnas av ditt skrivande. Cheers!