fredag, oktober 01, 2010

Och en dag

med tankarna åt alla håll. Om allvarligt och mindre. Om saker som påverkar i hög grad, om saker som irriterar, om saker jag gillar. Ingenting som går att skriva om här. Too bad. Men jag checkade av en rad mycket dåliga samveten, promenerade lite, fick ett par brallor på vägen hem. Plus nya Cover. (I Presstopbutiken på Götgatan försökte jag desssutom fösa över en kund till Pocket Shop. Hon skulle köpa Album.) Och så har jag blivit påmind om min kommande födelsedag av tre personer. Jaja, jag vet. Sen blev det räkor och en flaska Chablis. Tack! Precis vad jag behövde! Dödstrött efter förra veckans ickehelg.

I morgon går S och jag på nån slags fest. Innan dess måste jag läsa lite i nytt manus. Och ta en promenad. En lång. Husbonden åker till landet. Han tycker det är very boring när jag är bortbjuden. Det gör inte jag.

Inga kommentarer: