tisdag, december 12, 2017

#2017bestnine

Eftersom jag typ har glömt hur man gör här så härmar jag Emma och visar mina nio mest gillade bilder på Instagram.



9) 27 maj. Östergötland. Bästa tiden på landet. Allt var grönt och fint och inga djur hade hunnit massakrera pallkragarna. 134 likes.



8) 8 juli. Östergötland. Semester! Och fortfarande ingen som ätit upp det vi sått. Men det var
bara en tidsfråga ... 136 likes.



7) 18 juli. Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby. Alltid lika roligt, både för stora och små.
138 likes.



6) 23 maj. Vid Kungsholms kyrka på väg på fest. Hade just köpt nytt läppstift. (Exakt samma nyans som min mamma brukade använda. Och som jag brukade reta henne för.) 145 likes.



5) 27 november. Konserthuset. Just före Augustprisutdelningen med proffset Tara Moshizi.
152 likes.



4) 19 maj. Riddarholmen. Rabén & Sjögrens väldigt roliga och varma 75-årsfest på Gamla Riksarkivet. 155 likes.



3) Min man! I branschorganet Svensk Bokhandel. Nionde mäktigaste i bokbranschen, det ni! 
156 likes.



2) 17 oktober. Min födelsedag! Som firades bland annat på Indio på Kocksgatan. Sjukt god mat. (Samma kläd som på bild 6. Så kan det gå.) 157 likes.



1) 6 december. (Dock är bilden tagen den 26 december 2016, så nästan lite fusk.) Två och ett
halvt år som gifta. Jösses, vad tiden går. Bilden är tagen av vår kompis Rickard aka 555design
på Insta. 195 likes.

2 kommentarer:

Emma sa...

alltså, ni är så fina! (och har saknat dina blogginlägg den här hösten. mera, mera!)

Cecilia sa...

Emma: Den här hösten har ju varit något i hästväg så räknar med bättring efter nyår. Känns fint att ha några läsare kvar <3