lördag, april 25, 2015

Lördagslista

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om:
Att jag är sjukt bra på att vika tröjor i luften.

Vilka är dina ofta använda emojis?

Visste ni att man kan få emoijsarna upplästa i telefonen? Det är jätteroligt.

Vad gjorde du igår kväll?
Var på Bar Central med min snubbe. Det var väldigt längesen sen sist, och vi hade mycket trevligt. Stamställen bör man besöka ofta.

En bild som symboliserar denna dag:

Vad åt du till frukost idag?
Havre/råggröt med äpple, banan och kanel. 

Vilket är ditt lyckonummer?
Förut brukade jag svara 13.

Hur såg du ut som artonåring?
Minns inte riktigt. Inte helt olik frisyr mot nu. Slätare, smalare, i god form.

Vilket är ditt senaste köp?
Ett par vita Hasbeens.

Är du allergisk mot något?
Mot typ allt med pollen, och några matgrejer.

Hur länge har du varit utan sömn som längst?
36 timmar. Ett av mina värsta dygn någonsin. 

Vilken tid på morgonen vaknar du?
Klockan står på 06:45 på vardagarna. Oftast vaknar jag ett par minuter innan. På helgerna ungefär samma, men försöker somna om. Resultatet är ganska varierande.

Hur ser du oftast ut till vardags?

En svart klänning. Svarta strumpbyxor. Såhär års oftast med sneakers. Oftast med telefonen i handen. Oftast har jag dock inte ett ägg i handen. Miljön är också ganska ovanlig.

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt:
Autenticitet. Kan nog stava till det, men måste tänka mycket noga.

Lista från Laskask.

Inga kommentarer: