måndag, februari 09, 2015

Måndagens

Dagens diagnos: Helt okej, men hade sjukt svårt att komma upp i morse.
Dagens väder: Bortsett från snön så var det vår i luften. Soligt. Koltrastkvitter. Och så ljuset då.
Dagens to do: Som alltid på en måndag, flera möten. Skickade ett glatt mejl, ett lite mindre glatt. Och några helt vanliga.
Dagens miss: Att det är vänliga veckan. Får skärpa till mig.
Dagens ekorrhjul: Läser ett manus, får ett nytt i mejlen. Läser två manus, får två nya i mejlen. Dock: Det är den roligaste delen av mitt jobb, så jag klagar inte. Önskar mig mer tid, högre tempo.
Dagens planering: Hög tid att börja ta tag i utgivningen för 2016. Knasigt.
Dagens fråga: Eller nä, har undrat länge, men inte ens TV-dags har lyckats luska ut svaret: När kommer säsong 2 av The Fall?
Dagens sura: Varför jag inte kom iväg på Hello Saferide på Södran är en liten gåta.
Dagens to do 2: Klippa luggen. Igen. Det måste vara så att den växer snabbare än resten.
Dagens Audrey: Hur söt?

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag ska klippa mig i morgon. Å ena sidan är jag väldigt nöjd med den frisyr jag haft ett tag nu, men å andra sidan gillar jag ju förändring. Får se vad frisören säger.

Cecilia sa...

Frida: Jag brukar låta frisören bestämma. Ibland blir det större förändring, ibland liten. Roligt att inte ha samma hela tiden.