onsdag, april 16, 2014

It's all about me

Jag kan: vika tröjor fint.
Jag vill: lära mig fler språk.
Jag borde: svara på ett mejl jag glömt bort.
Jag skulle: behöva äta kvällsmat.
Jag gillar: att smsa.
Jag älskar: min stadsdel.
Jag måste: hämta ut min allergimedicin.
Jag behöver: sova åtta timmar.
Jag får: magsvirr när jag tänker på att vi snart åker till NYC.
Jag kan inte: tyska.
Jag vill inte: att det ska bli en kall sommar.
Jag borde inte: dricka kaffe.
Jag gillar inte: sociala medier-språket.
Jag älskar inte: Man In the Mirror. Det gör min granne.
Jag måste inte: ställa klockan i morgon.
Jag behöver inte: jobba nästan alls på hela helgen.

Listan hittad hos Regina.

Coney Island, 4th of July 1949. Härifrån.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Har du alla dina tröjor fint vikta? Jag är lite impad och avis på alla som har fint i sina garderober. Min garderob är okej, men inte jättefin. Jag försöker ha ordning, men sen blir det lite oordning iaf, vet inte riktigt varför.

Cecilia sa...

Pernilla: Nej, har jag inte, men jag kan om jag vill :) Finare vikt i pojkvännens hyllor än mina. Kanske för att hans tröjor är nästan exakt lika stora allihop. Svårt att ha fin ordning, man är ju där och rotar mest hela tiden.