fredag, februari 21, 2014

Därav tystnaden

Min pappa dog i måndags morse. Det är så väldigt sorgligt och konstigt, och jag tror inte att jag riktigt fattat det ännu. Det går knappt ens att tänka på, än mindre att säga högt utan att bryta ihop lite. Han hade varit sjuk länge, men när vi träffades för två och en halv vecka sen var han piggare än på flera månader, så vi förstod nog inte att slutet var så nära. Varken han eller jag. Han har betytt så mycket för mig, han var under så många år min hela värld, och nu är det bara så jäkla tomt.

18 kommentarer:

Hanna sa...

Jag beklagar verkligen.

yllet sa...

Åh nej vad trist. Jag beklagar sorgen. Kram.

EMELI sa...

Beklagar sorgen

Peace in mind sa...

Alla ord känns för fattiga. Stor kram och många tankar till dig som är kvar.

Hon som gick sa...

Vad tråkigt, jag beklagar. Kram!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åh Cecilia, jag beklagar sorgen. Kram.

Frida sa...

Åh. Jag var rädd att något hade hänt när du var så tyst. Stora kramar och hopp om att nära och kära hjälper dig igenom detta.

Maria M sa...

Beklagar sorgen

Lisa sa...

Åh, nej. Klumpen i magen. Kram på dig.

Spader Madame sa...

Så sorgligt. Beklagar och skickar en kram.

Katarina sa...

Vilka sorgliga nyheter. Jag beklagar sorgen.

Hanna Jedvik sa...

Så tråkigt att höra Cecilia. Ledsen för detta. Ta hand om dig. Kram.

Sara J sa...

Men du, så väldigt, väldigt ledsamt. Stor kram till dig.

nostalgifabriken sa...

vad otroligt tråkigt att höra. stor kram

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag beklagar, fruktansvärt tråkigt.

Fundera grönt sa...

Åh, nej! Vad tråkigt ... Kram!

Cecilia sa...

Tack alla för omtanken. Den betyder mycket. Kram <3

Cilla sa...

Läser ifatt och ser detta... Åh lilla pappa! :(
Kram på dig!