fredag, november 29, 2013

2007 vs 2013



2013 
HEJ CECILIA, FÖRLÄGGARE PÅ RABÉN & SJÖGREN!
Senaste impulsköp: En secondhandklänning från Emmaus.
Här bjuder jag mamma på middag: Tyvärr ingenstans.
Bästa lunchmaten: Önskar jag kunde säga matlåda.
Favoritgrönsak: Spetskål. Eller nån böna.
Stjärna jag skulle vilja träffa: Stjärna? Är det verkligen jag som skrivit den här frågan?
Favoritsajt: Nån av de där hundra jag kollar på varje dag.
Motionerar: Inte mycket, nej. Men tänker mycket på att jag snart ska.
Fulaste färg på kläder: Senapsgul. Fortfarande.
Mode jag aldrig vill se igen: Ärmlös polo.
Bästa snabbmaten: McD på Folkunga klockan ett på natten.
Bästa tv-serien: Bron.
Favoritljud: När nån lagar mat som jag ska få äta.
Favoritkonstnär: Om jag varit smart 2007 hade jag köpt nåt av Lisa Rinnevuo. Nuförtiden är det mest illustratörer jag gillar.
Bäst i mp3-spelaren: För sent för Edelweiss. Till exempel.
Bästa läsupplevelse: Kattresan och Gentlemen.
Bok på nattduksbordet: Noréns dagbok. Blir aldrig klar.

Allt detta pga hittade Tidens gamla kataloger.

Inga kommentarer: