söndag, oktober 14, 2012

Saker man gör

* Har sovmorgon. (Ända till halv nio.)
* Läser klart Boel & Oscar på Letton. (Som får cirka 3,5 i betyg btw. Boken får 4.)
* Städar lite. (Lyckas aldrig storstäda, håller mig till småstädning.)
* Pratar med pappan. (Isolerad på sjukhus pga vinteryouknowwhat, egentligen inlagd för annat.)
* Smsar. (Jättemycket.)
* Skickar bilder till framkallning. (Rekommenderar Crimson.)
* Bestämmer att inte gå utanför dörren på hela dagen. (Tror knappt det har hänt sen jag flyttade hit.)
* Försöker hålla mig ifrån att rycka bandaget av mina stygn som kliar så jag nästan blir galen. (Ska sitta på åtta dagar till. Alltså. Jag kommer bli tokig, that's for sure.)
* Kollar reprisen av Bonde söker fru. (Oklart varför, blir bara helt nervös av det där programmet.)
* Tvättar. (Nästan bästa hushållssysslan. Kanske för att det bara är en halv trappa till tvättstugan.)
* Läser manus. (Bara ett.)
* Funderar på vad som ska bli kvällens film. (Kanske den här.)


Inga kommentarer: