tisdag, september 04, 2012

Jag pinnar jag pinnar


Nuförtiden finns jag också på Pinterest.


6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hinner du fika vid bokmässan?

Jenny sa...

Har funderat på vart du tog vägen i min reader men glömt av att gå in på själva bloggen. Misstaget! Men slutet gott, allting gott. I dag spottade readern ut sig 25 av dina senaste inlägg. Så även om du uppenbarligen inte varit borta säger jag hej igen!

Cecilia sa...

Miss UD: Vet inte riktigt än. Återkommer när schemat är spikat. Men borde hinna nån liten stund :)

Jenny: Jo, den var låst i ett antal månader, men no more. Hej igen!

cina sa...

Kul. Jag hänger på!
En Hbg/Skåneavdelning kanske man kan önska sig? Du tar ju så fina bilder. *fjäskfjäsk*

Cecilia sa...

C: Det kan man absolut få önska sig! Fixar det :)

Jenny sa...

Aha ok! Vad bra :)