tisdag, september 28, 2010

Bit ihop nu

Däckad i post-mäss-förkylning. Just i dag har jag egentligen inte tid att vara hemma, men lyckades pussla om alla möten utom releasefest för Radio Valley i kväll. (Note to self: Planera inte in jobbkvällsgrejer veckan efter mässan. Då vill man vara hemma.) Bara att bita ihop och preppa med Alvedon.

Har mest legat i soffan i dag. Frusit lite, snorat massor, skrällhostat, svarat på hundra mejl, påmint om försenade omslag, läst Jenny Jägerfelds Här ligger jag och blöder. Gillade mycket! Snart måste jag ta tag i min dag, svälja några piller och ge mig iväg till holmen. Puh.

2 kommentarer:

emma sa...

ååååh! jag TRODDE garanterat att jag skulle drabbas bland alla andedräkter nysningar hostningar och använd luft. peppar peppar. krya på daj!

Cecilia sa...

Ööhh ... använd luft ... Blä. Säkert just där bacillerna frodas som bäst. Tack för krya! Känner mig gnutta piggare i dag. Snart dags för ny mässa - och ny, gammal luft. Urk.