onsdag, november 18, 2009

565

Dagens diagnos: Galet trött i morse.
Dagens missräkning: Hade glömt att SL-kortet gick ut i går. Fick inte åka med bussen, småsprang ner till Henriksdal, köpte biljett i automaten - och hann med samma buss. (För er som inte vet, så går 53:an en liten omväg, om man missar den på vår hållplats kan man hinna ikapp den nere på Värmdövägen.) Och ja, jag kunde ha köpt en sms-biljett, men det kom jag ju inte på förrän när L påminde mig. Många timmar senare.
Dagens väder: Hemskt. Fast inte iskallt.
Dagens craving: Godkaffe.
Dagens to do: Tänkte läsa en bok som jag måste bestämma om vi ska köpa eller inte. Det gick inte alls bra. Massa möten kom emellan. Dessutom är det lite dåligt med koncentrationen för tillfället.
Dagens trevliga: Ett författarbesök. Alltid roligt.
Dagens trevliga 2: L & jag var på Wardrobe. L, som är den färgglada av oss, köpte en rosa tröja och rosa strumpbyxor. Jag, som är den svarta, köpte ett svart linne. Sen fick jag äntligen kaffe!

1 kommentar:

Nina Day sa...

...mmm, wardrobe.. du har fått en liten utmärkelse av mig, kolla gärna rorybloggen :-) ha en finfin helg!